”Asiakas meinasi pyörtyä” – Suomen Kultareservin toimitusjohtaja Sebastian Rasimus muistelee haastattelussa.
Tampereen johtava sanomalehti Aamulehti, haastatteli Suomen Kultareservin toimitusjohtajaa Sebastian Rasimusta ja aluepäällikköä Nikke Hirvihuhtaa.
Johdanto
Viime viikon perjantaina meillä oli kunnia olla Tampereen suurimman sanomalehden haastattelussa. Tämä ominaisuus ei ole vain tunnustus kovasta työstämme, vaan myös osoitus asiakkaidemme luottamuksesta ja tuesta. Tässä blogikirjoituksessa käymme läpi haastattelun kohokohdat, keskustelemme saavutuksen merkityksestä ja tutkimme, miten se vaikuttaa teihin, arvostettuihin tukijoihimme.
Paikallisen median merkitys
Paikallisilla sanomalehdillä on keskeinen rooli paikkakuntien tiedottamisessa ja yhteydenpidossa. Ne kattavat asukkaille tärkeitä tarinoita ja korostavat paikallisia saavutuksia, haasteita ja tapahtumia. Meidän kaltaisessamme näkyvässä paikallisessa sanomalehdessä esiintyminen tarkoittaa laajemman yleisön tavoittamista ja tunnustuksen saamista yhteisössä.
Miksi ominaisuus on tärkeä
Haastattelu on merkittävä virstanpylväs organisaatiollemme. Se osoittaa sitoutumisemme huippuosaamiseen ja korostaa Tampereella tekemäämme vaikutusta. Uskollisille asiakkaillemme tämä on ylpeyden ja vahvistumisen hetki, kun tiedämme, että heidän luottamuksensa meihin on kohdillaan.
Yhteisön luottamuksen rakentaminen
Luottamus on jokaisen onnistuneen yhtiön perusta, ja tämä ominaisuus auttaa vahvistamaan sidettämme tamperelaiseen yhteisöön. Olemalla läpinäkyvä ja jakamalla tarinamme, toivomme syventää yhteyksiä ja innostaa muita liittymään matkallemme.
Matkamme
Itse haastattelu oli mukava kokemus. Toimittaja oli perusteellinen ja esitti ajatuksia herättäviä kysymyksiä, joiden ansiosta pystyimme jakamaan tarinamme syvällisesti. Keskustelimme vaatimattomasta alustamme, kullan arvon historiallisesta noususta ja yhteisöltä saamastamme tuesta.
Artikkeli esitteli vaatimattomia alkujamme pienestä startupista vakiintuneeseen organisaatioon. Siinä korostettiin kohtaamiamme haasteita ja kuinka selvisimme niistä päättäväisesti ja yhteisön tuella. Mm. käsittelimme lyhyesti sitä, miten alkuun asiakkaita saattoi päivässä käydä vain yksi tai kaksi, kun taas tänä päivänä nämä luvut ovat lähes kymmenkertaistuneet.
Sanoman tilaajat pääsevät tutustumaan julkaisuun täältä https://www.aamulehti.fi/talous/art-2000010569695.html, me odotamme vielä sitä, että voimme julkaista artikkelin meidän sivuillamme.
Kohokohdat haastattelussa
Sanomalehti käsitteli useita organisaatiomme keskeisiä näkökohtia, esitellen kasvuamme, saavutuksiamme ja tulevaisuuden suunnitelmiamme. Keskustelimme toimittajan kanssa tulevaisuuden tavoitteestamme, mitä ne ovat ja miten saavutamme nämä. Tässä on joitain kohokohtia, jotka erottuivat haastattelussa, mutta eivät kaikki mahtunut mukaan artikkeliin:
Kuvan kullan määrästä 825 € maksu (23.7.2024)
Suomen Kultareservin yksi pääpilareista on aina ollut olla edelläkävijä, nostattaa koko alan standardia ja tuoda esiin asioita, mitä kultaa myytäessä tulee huomioida. On tärkeää löytää hyvä luottokumppani, kun aika on muuttaa tarpeettomia kultakoruja ja muita kultaesineitä rahaksi, olisiko kumppani Suomen Kultareservi tai jokin toinen luotettava toimija.
Alalla on liikaa vääristynyttä tietoa
Luotettava yhtiö voi olla vaikea löytää, kun verkko on täynnä valheellisia sivuja, väärennettyjä hintoja ja epäluotettavia toimijoita. Sanomalehtien vaikutus voi näissä tapauksissa olla suuri, mikäli lehdet löytävät ja tutustuvat rehellisiin ja läpinäkyviin toimijoihin alalla.
Olemme kiitollisia Aamulehden luottamuksesta, ja toivomme, että artikkeli tuo lisäarvoa ja ymmärrystä toiminnastamme sekä yleisesti alastamme.
Aiheeseen liittyviä uutisia